sâmbătă, 10 octombrie 2009

CAZUL COPACI SI SINDROMUL BOLNAVULUI INCHIPUIT



Conform presei vrancene, Copaci va fi insarcinat sa le puna termometrul directorilor de deconcentrate numiti de PSD. De ce? Ca sa demonstreze ca nu-s bolnavi. In ce scop? Nu stiti? Sa numeasca PDL alte personaje.
Verificarea directorilor intrati in concediu medical nu se face numai in Vrancea, ci in toata tara. Nu asta-i surpriza. Faza misto este ca tocmai Mihai Copaci s-ar putea sa faca asta. Domnia sa a intrat in concediu medical in luna mai a acestui an, inainte de a fi demis din functie de o echipa de control a CNAS. Si se pare ca este, inca, in concediu medical.

Imi imaginez cum o sa se deruleze verificarile:
Copaci: Bogdane, ce boala ai frate?
Matisan: Am febra, fratioare! Cred ca am luat-o de la niste porci nesimtiti de la o ferma la care am fost in control, inainte sa plece colegii mei de la guvernare.
Copaci: Ai dracu porci! Ia termometrul, Bogdane!
Matisan: Nu-mi pun frate, termometrul! Vrei sa se sparga si sa curga mercurul? Doar nu vrei sa murim amandoi!?
Copaci: Sorry, Bogdan! Te declar sanatos. N-am ce face...
Matisan: Esti bolnav, Misule! Ce dracu, nu vezi ce paloare am?
Copaci: Sunt bolnav, Bogdane! Din luna mai. Apropos, daca declari ca am fost sa iti pun termometrul, am sa spun ca probabil inca mai ai febra si delirezi.
Matisan: Ne mai vedem noi, Misule! Nu o sa dureze mult si ai sa fii in copac. Si atunci nici Iustina, gagica aia rujata la maxim, nu o sa te mai poata apara. Scoate-l afara, frate-miu! Ca mi-e frica sa nu iau virusi de la asta si sa stau si eu un an in concediu medical.

Ce sa mai zic, dragii mei vranceni! V-as indemna sa aplicati pentru Loteria Vizelor, daca n-as sti care e conditia romanilor din strainatate.
Nu stiu nici eu care-i solutia. O fi votul? Mai avem ceva vreme pana la alegeri sa ne lamurim.