miercuri, 18 noiembrie 2009

SILVIA VRANCEANU SI POVESTEA ISLAZULUI ELECTORAL


Sursa: Foto ZdV

Astazi, cu cateva zile inainte de alegeri, am o senzatie de greata cum n-am mai avut niciodata. Si nu mi se trage de la salamul cu soia pe care l-am mancat aseara, in amintirea copilariei mele demult apuse.
Starea pe care o am este generata de o revolta interioara la adresa unor ziaristi, care pozeaza de ani buni in aparatori ai adevarului si in luptatori contra „raului suprem” (care, in Vrancea, este, in opinia celor de la Ziarul de Vrancea, seful actual al judetului).
Nu am o problema cu fata lor, ci cu modul grosolan in care au ajuns sa pupe in fund niste indivizi gen Videanu sau Boc, folosindu-se de niste copii dintr-un sat vrancean, ajuns celebru pentru hidrocentrala inaugurata zilele trecute.
In Ziarul de Vrancea, o tipa, pe numele ei Silvia, relateaza cu inflacarare cum, in timpul vizitei unora dintre cei care ne-au adus pe multi dintre noi in situatia de a trai de pe o zi pe alta (nicidecum de a trai bine, asa cum ne promitea seful lor pe linie de partid), niste copii, care se jucau pe islazul de la Ciuslea, au inceput sa ii povesteasca din senin ca le place sa navigheze pe internet, insa nu au calculatoare acasa.
Bineinteles ca informatia nu a ramas intre copii si stimabila doamna reporter, ci a ajuns, pe aripile vantului electoral, la „cei doi oficiali guvernamentali care au promis ajutor pe loc”.
Draga Silviuca (am inteles ca asa te alinta Oprisan in vremurile bune, inainte de a aparea caseta cu tine dansand artistic, la trecerea dintre ani, in costumul Evei), daca te uiti bine in fotografia pe care ai postat-o matale in ziar, ai sa observi ca acei copilasi, despre care povestesti in articol, au ghiozdane in spate.
Asta imi indica mie foarte clar ca nu se jucau din intamplare cu pistoalele cu apa pe islazul din Ciuslea si ca fusesera adusi de la ore ca sa aiba cui face promisiuni electorale Videanu si Boc.
Bineinteles ca ai sa ma contrazici si ai sa spui ca sunt de partea raului.
Eu iti zic sa nu te superi, fiindca vreau doar sa te invat ca, pe viitor, cand vei mai dori sa te dai echidistanta, sa ai grija sa nu lasi urme. In acest caz, ar fi fost indicat sa le dai copiilor gentile din spate si sa le plasezi niste pistoale in mana.
Si am mai observat ceva: unul dintre copii tine in maini un exemplar din Ziarul de Vrancea. Ce ai vrut sa sugerezi? Ca micutii, in lipsa de PC-uri conectate la internet, isi imbogatesc cultura generala citind Ziarul de Vrancea?
Miroase a facatura, draguta! Se poate ca matale, o deontoloaga, sa te cobori atat de jos? Si pentru ce?
Oare pentru un os aruncat de cei de la PDL sotului matale (a se citi un post caldut), ca sa iti poata plati rujurile rosii?
Rusinica! Rusinicaaa!